sâmbătă, 21 iunie 2014

Lista scurta a bagajelor pentru concediul de vara

Luminita, prietena mea, a decis acum vreo doua luni ca este momentul sa schimbe masina. A hotatrat sa o vanda pe cea cu care isi petrecea timpul cunoscand si intretinandu-se pe teme de mecanica auto cu sefii de Service.
Imediat ce a dorit schimbare a inceput sa analizeze tipuri de masini, cai putere, dimensiuni interioare si exterioare ale autoturismelor si viitoare costuri de intretinere. Dupa ce a ajuns la “lista scurta”, primul factor de selectie a fost dimensiunea portabgajului. Nu s-a oprit la datele scrise pe hartie ci a verificat fiecare model in parte.  A declarat ca nu poate vizualiza corect altfel daca geamantanele familiei ei incap sau nu in portbagaj.


Odata, dupa ce multe ori am carat in bagaj cu aproximativ 60% mai mult decat aveam sa port in concediu, am intocmit lista a ceea ce era neaparat necesar. Era prea putin, asa ca am imbunatati-o cu explicatii pentru fiecare tricou sau costum de baie adaugat. Am rescris si asa am alcatuit lista bagajelor pentru doua saptamani de vacanta la mare.

Bagaj de vacanta – 2 saptamani la mare:
  • 4 costume de baie  (sarea din mare sau chimicalele din piscina se lipesc de ele si dupa uscare formeaza o crusta enervanta. Chiar mai multe costume de baie, daca obisnuiesti sa porti costumul de baie intreaga zi).
  • 3 perechi de chiloti si doua sutiene (se spala usor si se usuca rapid)
  • 5 sarong (doua pot fi mai deosebite pentru a fi purtate ca fusta). Revin cu metode de a purta sarongul.
  • 2 fuste (daca alegem doar sarong pentru plaja)
  • 3 tricouri (pentru a fi purtate cu fustele din sarong)
  • 3 rochii
  • pereche de pantaloni
  • 1 pulover subtire
  • 1 pereche de sandale aurii sau argintii (arata minunat pe piciorul bronzat si se asorteaza usor cu bijuteriile clasice)
  • pereche de papuci pentru plaja
  • 2 prosoape de plaja (dupa cateva zile in care te intinzi uda pe el, se imbiba cu apa sis are si devin rigide)
  • palarie de soare
  • 2 perechi de ochelari de soare
  • cercei si bratari aurii sau argintii (pot fi asortate usor).

Am uitat ceva?






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu